INFORMACJA GWARANCYJNA
1. Producent i importer udziela kupującemu gwarancji na sprawne działanie sprzętu określonego w fakturach sprzedażowych w okresie: 24 miesiące – paragon osoby prywatne 12 miesiący – f-ra VAT firmy Gwarancja ważna jest łącznie z dowodem sprzedaży!
2. Reklamacje sprzętu załatwiane będą w terminach ustawowych.
3. Kupujący może domagać się wymiany urządzenia na nowy wolny od wad i uszkodzeń lub zwrot ceny zakupu, jeżeli w okresie gwarancji:
- dokonano 3 napraw, a towar w dalszym ciągu wykazuje wady,
- usunięcie wady jest niemożliwe.
4. Wybór sposobu załatwienia reklamacji należy do producenta i importera.
5. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn niezależnych od użytkownika. Towar nie podlega reklamacji, jeżeli został uszkodzony w wyniku:
- niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją i przeznaczeniem użytkowania sprzętu,
- niewłaściwego przechowywania,
- dokonywania jakichkolwiek przeróbek,
- dokonywania samodzielnych napraw poza Serwisem firmy DANTOM S.C.,
- w wyniku zjawisk losowych (pożar, przepięcia sieci, wyładowanie elektryczne, zalanie,
itp.),
- uszkodzeń mechanicznych.
6. Gwarancja nie obejmuje reklamacji na uszkodzenia mechaniczne akcesoriów, takich jak: przewody połączeniowe, gniazda, a także innych komponentów, których wadliwe funkcjonowanie jest wynikiem zużycia podczas normalnej eksploatacji.
7. Producent i importer nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w wyniku transportu sprzętu bez właściwego opakowania transportowego.
9. Szczegółowe obowiązki importera i uprawnienia nabywcy wynikające z gwarancji określa Kodeks Cywilny.
10. Wszelkie reklamacje i zastrzeżenia dotyczące napraw sprzętu prosimy kierować bezpośrednio do: DANTOM S.C. 01-501 Warszawa ul. Popiełuszki 6
e-mail: biuro@dantom.com.pl tel. 22 869-42-70 Aktualizacja 31.10.2019
Przejdź do strony głównej